Snart är vi dääär :)

Det känns som om jag nu har saker och ting under kontroll. Angående flytten menar jag då. Vad gäller andra saker har jag ingen koll alls. Förutom några grejer som behövs skruvas ner från väggarna, sängen som behövs skruvas isär samt soffan så kan vi nästan börja ta det lite lugnt nu. Självklart finns det massa saker man kan hitta på att göra, jag menar bara att man kan stressa ner lite, (hade jag haft en dator med fungerande USB-portar så hade jag lagt upp lite bilder på flytt-kaoset). Det ska vi göra också, stressa ner alltså. I morgon kväll har Alex och jag bokat bord på restaurang. Man hittar alltid något att fira t.ex. att vi har hittat världens finaste lägenhet och ska bli sambos och att det faktiskt är tre månader sen vi kysstes första gången. Så puttinuttigt va hehe. Men man är inte nykär så ofta i sitt liv så när man väl är det får man faktiskt lov att vara lite puttinuttig. Det tycker iallafall jag. Dessutom har jag andra saker som gör mig lite nedstämd och ledsen emellanåt så det är väl tur att kärlekslivet är på topp iallafall.

Kommentarer
Postat av: renee

Bra at ni tar en paus i flytten. Ha en trevlig kväll. Sen ses vi på lördag pigga och utvilade. Kram

2011-01-21 @ 06:46:19
Postat av: Karina

ÅÅh vad mysigt! e så glad för din skull.. du förtjänar det bästa! aee hur fan stavas förtjänar? Förkänar? du fattar vad jag menar iaf haha

Puss

2011-01-21 @ 14:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0