Bilder

Satte mig nyss vid Alex dator för att skriv ett blogg inlägg, men den är jätte konstig, något program eller vad det kallas som jag inte förstår mig på. Så jag fick starta upp min egen lilla dator.
Och det är jätte synd om mig!! Jag skar mig i fingret så det blödde jätte jätte mycket och det gör jätte jätte ont! :( Så nu får jag köra pekfingervalsen när jag sitter här och skriver. Det går inte fort inte... Så jag lägger upp lite bilder istället.

























Det är var då lite förebilder. Jag längtar till det blir klart här och allt i ordning. Då ska jag ta lite efter bilder med :)

Kommentarer
Postat av: Karina

ÅÅÅh vad fin! ska bli kul o komma upp o sen den!! hehe den ena toaletten ser exakt ut som den på vagnmansgatan tycker jag :)

2011-01-25 @ 20:12:02
Postat av: Freddy

Fi fan! Rå lägenhet! =)

2011-02-01 @ 22:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0