Nyårshelgen i bilder

Idag insåg Malin och jag att veckan vi bokat in en Åre resa på är den absolut sämsta veckan vi kunde valt. Det är sista veckan på delkurs 1 så vi missar två föreläsningar, fyra grupparbeten, en film och ett obligatorikst VG-grundande seminarium. Inte det minsta bra med andra ord. Men det måste ju gå att lösa på något vis, vi får ta ett snack med läraren när vi börjar helt enkelt.

Idag har jag en lugn ohändelserik dag (mindre såna tycker jag iofs.) så tänkte lägga upp lite bilder...

NYÅRSAFTON


Vi började med att se fyrverkerierna vid Kalmarslott klockan 17.00.

Sen drog vi vidare hem till Malin där vi minglade, drack vin, gjorde en musiktävling och gjorde en frågetävling om året som gott där allt handlade om oss.







Vid 20-tiden drog vi vidare till Larmgatan 10 dom vi bokat bord på..




















Efter restaurangen tog vi taxi hem till Johan å festade all night loooong!!! Men har inte många bilder därifrån..





HAPPY NEW YEAR!!!!

Dagen efter mådde jag sådär..å såg ut ungefär såhär.. :P



I söndags när det var så otroligt fint väder var vi ute å gick..





Nu längtar jag till våååååårr!! Men först Åre-resan såklart. :)

Kommentarer
Postat av: kerstin

grattis ska du åka skidor?Så kul

Ja vi hade med jätte bra nyårsafton

Rösta nu på min blogg

jag har skickat länken på facebok väl?

kram

2011-01-04 @ 21:58:11
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0