Sol och bad.

Två helt underbara dagar med sol och bad! Igår med lillbrorsan, idag med Linda. Igår kväll var dessutom jag, Robert och Malin en sväng på krögers och såg sen säsongsstarten av allsång på skansen. Några öl och ett par glas vin slank ner och jag hade ett roligt samtal med Alex sen. Dock tyckte inte Robert det var så kul att sitta och vänta när jag pratade i telefon, så efter att ha lyssnat lite, spelat lite dator och lyssnat lite till drog han och träffade en kompis istället. Jag hade kul för mig själv och skickade iväg ett meddelande som jag idag tycker är lite pinsamt...som tur är har det inte kommit fram :P
Min högsta önskan just nu är att Alex kommer hem och överaskar mig på lördag! Jag står inte ut längre!

Pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0