Är det vår snart eller?

Jag kan inte hålla tillbaka dem längre, så jag är så illa tvungen att släppa fram dem. Vårkänslorna, jag pratar om vårkänslorna. Ännu är det alldeles för kallt ut för att börja tänka på riktig vår och sommar. Men det går ändå inte att undika en viss uns av vårkänslor efter en helg när solen har varit framme i stort sett hela tiden. Igår, trots baksmälla följde jag med och kollade när killarna spelade fotboll och solen värmde t.o.m. lite i ansiktet.







Senare åkte vi hem till ALex pappa och åt middag. Alex, som har en hel del mc-abstinens provkörde sin nya hoj som han köpte i januari för första gången. Jag tror dock inte det stillade hans abstinens för nu längtar han nog bara ännu mer till att få börja köra på riktigt.

Idag har jag även beslutat dag och plats för min 25 års fest. Jag fyller nämligen 25 år på midsommarafton! :) Det ska verkligen firas med pompa och ståt! Men eftersom många planerar annat på midsommarafton har jag beslutat att ha den helgen innan, den 18 Juni. Så glöm inte det nu vänner, släkt och familj. Den 18 JUNI SKA NI FIRA MIG I KALMAR!!!! :) En mer specifik inbjudan kommer såklart skickas, antagligen med facebook eller telefon.

Det här huset bor jag i, om ni undrar..




Kommentarer
Postat av: kerstin

härligt med vår.Jag är sjuk förkyld feber jätte ont i huvudet

Fint hus du bor i Kram

2011-03-07 @ 18:30:37
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag e ledig den helgen så jag KOMMER!! :)

Men innan des så kommer duuu.. så roligt!

2011-03-07 @ 21:05:43
Postat av: Karina

Det va jag som skicka det förra inlägget hehe

2011-03-07 @ 21:06:20
Postat av: jeanette

WEEI! :) hehe ja jag undrade först vem de va men såg ju snabbt :) saknar dig! puss

2011-03-07 @ 22:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0