Inflyttningsfest!

Dags för lite uppdatering här va?
I lördags hade vi ju som sagt inflyttningsfest. Jag och ALex. Det blev minst sagt en lyckad kväll! Vi hade förberett lekar och tilltugg och vi lyckades klämma in 25 pers i lägenheten. Att få plats var väl iofs inga problem, däremot hade vi väl inte sittplatser i överflöd. Men finns det hjärterum finns de stjärterum och de löste sig utan vidare problem.
Lekarna vi förberett innehöll tre delmoment. Först fick varje lag en lapp med massa frågor som handlade om kvällens gäster. Varje gäst var svaret på varsin fråga. Sen hade vi en lite film/musik-quiz och tillslut något charaden liknande. De skulle gissa vilken plats laget försökte visa och den som vann fick dela ut ett "vattenfall" till ett annat lag.
Tilltuggen bestog av crostini med ädelostkräm på, crostader med ost i, vindruvor, grönsaker, chips och dipp.
Vi fick en massa gott vin, fisherman-shot, blommor, spel, en jätte fin vas och salladsbestick i inflyttningspresent. Det kombinerat med en massa härliga vänner resulterade självklart i en toppenkväll! (När jag senare på kvällen dansar på baren på Harrys inser man väl att jag nog kunde ha avstått de sista 2-3 glasen vin. Men vafan, man lever bara en gång ;)
Å så lite bilder...















Dagen efter såg de ut såhär...







Kommentarer
Postat av: renee

Kul att ni hade roligt och jag tycker inte att ni hade ställt till det så hemskt mycket. Jag har sett värre :-)

2011-03-01 @ 16:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0