Matte, inte riktigt min grej...

Dålig uppdatering här.. Har inte fått några bra idéer på något att blogga om. Har blivit mest plugg i veckan. Den här matten alltså, hur tusan ska den gå?! Jag fattar ju de talen läraren går igenom och så men så kommer jag till nästa tal och då sitter jag där som ett frågetecken igen och fattar inte alls hur jag ska göra! Ändå är ju allt så självklart när jag fått det förklarat för mig. Men det är ju ingen som kan sitta och hjälpa mig på traven på tentan direkt så jag måste verkligen lära mig det här. Tänkte dra och simma nu (tråkigt att göra det själv men Malin jobbar) sen får jag väl sätta mig och försöka mig på några tal helt på egen hand innan det är dags att jobba..

Vid lunch kommer förmodligen en mega jätte super rolig grej att ske! Vill inte säg något ifall det inte blir som jag hoppas.. Håller alla tummar och tår jag har! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0