Om smärtor och stundande paradis..

Bara en vecka kvar till matte-tensta, imorgon ska Malin och jag plugga heeela dagen! Hoppas på en mängd klarheter. Idag kommer jag då inte plugga särskilt mycket, det blir mat och canasta hos Malin och Johan ikväll, weei :)

 

Jag tycker otroligt synd om mig själv och mina stackars ben. Knät värker så mycket att jag verken kan ligga sitt eller stå på ett och samma sätt i mer än typ 3 minuter innan det börjar bli olidligt, trappen kan jag inte gå i och vår hiss är mega långsam. Dessutom skulle jag epillera mina ben igår och på något sätt har jag fått rejäla sår på smalbenet som svider nåt fruktansvärt. Antingen har jag lyckats dra med skinnet eller så är det någon form av brännskada. Stackars mig va?

 

Men nu till något betydligt roligare!!!! En fantastisk nyhet helt enkelt :)

Den 9 januari sätter sig jag och Alex på ett flygplan som tar oss till andra sidan av jordklotet, till den här underbara platsen...

 

 

 

Och bo på det här hotellet...

 

 

Någon som kan gissa vart det är?

Playa del carmen i Mexico!!! :)


Kommentarer
Postat av: renee

Det ser ju verkligen härligt ut. Men det stillar inte min oro :-)

2011-10-18 @ 06:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0