Sötis är sjuk :(

Min lilla bebis har blivit sjuk :( Ända sen i måndags har Steffen haft dålig aptit och inte kunnat bajsa. Så igår när han ylade när han försökte för det gjorde så ont var det dags att ringa doktorn. Fick en tid på Läckeby djursjukhus klockan 20.30 i går kväll. Där blev han sövd för första gången i sitt liv medan han undersöktes. Hans analsäckar var rejält inflamerade så han har väldigt ont, han vaknade nästan när han var nersövd när veterinären tryckte där så ont gör det visst. Prostatan var också väldigt stor också men veterinären trodde inte att den var problemet. Nu har han fått smärtstillande och antiinflamatorisk medicin utskriven och en tratt på huvudet som han inte alls tycker om eller förstår sig på. Går in i väggar hela tiden den sötisen. Inatt har matte (jag) inte fått en blund. Han har gnällt och vandrat runt heeeela natten. Jag känner mig full typ så trött är jag. Och jag som verkligen måste plugga till matte-tentan. Hur lätt är det när man inte kan tänka. Dessutom är jag fortfarande väldigt orolig för han vill verken kissa eller bajsa idag.. ger det ett par timmar sen får jag väl ringa veterinären igen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: renee

Stackars liten.Svårt när dom inte förstår vad som händer.Ge honom en kram från mormor :-)

2011-10-20 @ 16:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0