En underbar söndag!

Igår hade vi en riktig mysdag! Mamma och Neo kom och besökte mig och Alex. Jag och Alex var lite osäkra på hur en liten kille på 4,5 år skulle kunna ha roligt i vår lägenhet (inte en leksak så långt ögat ser) men vädret var på vår sida. En riktig sommardag blev det t.o.m. Så vi tog Steffen, Neo och mamma med oss och körde till Skälby. Där gick vi och tittade på djuren, Neo berättade stolt för oss vad det var för slags djur i de olika hagarna, och så låkte vi på den gigantiska lekplatsen. T.o.m. vi vyxna tyckte den var kul :)

Efter vi ätit lunch gick vi till slottet och kollade på kanonerna. I kursen jag läser nu har jag fått lära mig att det gula som växer på stenar och sånt heter lava. Det berättade jag för Neo sen sprang han och hittade lava överallt. Han snappar upp fort :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

På kvällen körde de hem igen, Steffen åkte hem till Roger och idag åkte Alex iväg till Jönköping för att jobba hela veckan och jag blev ensam kvar. :(

Nu ska jag gå ner och käka min gratäng som jag smällde ihop av rester i kylen, hoppas den blev god :)


Kommentarer
Postat av: renee

Vi hade verkligen en toppendag. Jag fick berätta påhittade sagor i bilen hem så att inte Neo skulle somna. Kram

2011-09-06 @ 06:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0