Förra hösten..

Om en vecka är tentan, HUR ska jag förmå mig själv till att börja plugga? Känner ingen motivation alls idag.. Frågan är om jag ska ge mig ut och springa en runda, kommer energin tillbaka då? Fast det är ingen bra ide för känner mig lite smått hungrig och vill ju inte springa och vara smått hungrig, men äter jag först får jag ju håll. Svåra beslut att ta.

 

Istället för att plugga har jag suttit och läst och raderat sms eftersom mitt mobil-minne är fullt. Smsén var från förra hösten, gud vad ofta vi spelade canasta och var på studentpuben och såna grejer då. Hoppas vi kommer igång med allt sånt denna hösten med för vi hade det verkligen jätte trevligt! :) Och det har hänt såå mycket sen dess....

 

Planeringen med Mimmi gick jätte bra igår btw, nu känns det som om alla bitar fallit på plats, kommer nog bli kanon kul i helgen på MARIAS MÖHIPPA! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0