Herregud vad svårt det ska va då...

Jag är inte teknisk, det har jag aldrig påstått! Har suttit här ett bra tag nu (och det än nog tusende gången jag gör det) och försökt lista ut hur man ändrar headern (eller vad det heter) så jag får bort bilderna som varit på min blogg innan. Detta eftersom det varit väldigt gamla bilder. Jag lyckades inge bra så tillslut förökte jag byta mall i hopp om att bilderna skulle försvinna. Det gick inte heller till en början. Men nu verkar det har gått. Vad det är för mall jag lyckats få fattar jag inte, mend det får väl se ut såhär nu då tills någon vänlig själ vill hjälpa mig och få en fin sida igen.

 


Kommentarer
Postat av: kerstin

hej hoppas du mår bra jag mår bra kram

2011-09-29 @ 22:13:01
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0