Nu kan jag ALLA växt och djurarter!!

Eller det var att ta i kanske...en aning! :) Men äntligen är artduggan avklarad och KLARAD! :) Med bara 1,5 fel känner jag mig mer än nöjd. Jag och Malin firade med att gå till gymmet :) Det tråkiga är att det inte finns tid att pusta ut, för om bara en vecka kommer tenta nummer två och den tror jag tyvärr kommer vara svårare.. Så jag ska plugga, bara inte idag. Nej idag kommer Mimmi hit och vi ska planera lite inför helgens möhippa och ikväll ska jag jobba.

 

I veckan ska jag jobba på det jobbet jag var på lite i våras, med personer med autism. Ska bli jätte kul att komma tillbaka men är lite nervöst också. Var ju ett tag sen jag var där så det behövs verkligen ett uppfräschning av alla rutiner som gällde där. men jag är inte ensam som tur är.

 

Nu ska jag gå till stationen å möta Mimmi!


Kommentarer
Postat av: renee

Bra att det gick bra :-)

2011-09-20 @ 11:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0