Nysimmad.

Jag känner mig duktig och lätt som en fågel i kroppen! Inte enbart för att jag och Malin precis varit i simhallen och simmat längd efter längd i hela 50 minuter! Inte enbart för att vi efteråt satt en lång stund i bubbelbadet eller för att vi satt i bastun med hårinpackning i håret. Utan ÄVEN för att jag på hemvägen motstod två stora frestelser. Parkerade först cykeln vid Max, gick in, men sen vände jag och gick ut igen. Tänkte att jag kan ju köpa McDonalds istället, men när jag kom till larmtorget och parkerat min cykel gick jag raka vägen upp till lägenheten och nu ska jag göra mig en smoothie och en köttbullssmörgås där ALLT är hemlagat. Köttbullarna, mackorna och rödbetsalladen. Det ni!

 

Ikväll blir det fika och häng hos Ellen, trevligt, trevligt! Imorgon hoppas jag på att jag får ett jobberbjudande, men får jag inte det ska jag till frissan och fylla i min utväxt. Det är minst sagt behövligt! Om någon högre makt finns och den sett min utväxt kommer den nog verkligen se till att jag inte får några jobberbjudanden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0