Och så möhippan då...

Klockan 10.12 anlände jag till Växjö station där Maria och Mimmi väntade på mig med ölen i högsta hugg. Det resulterade i att första ölen slunkit ner innan klcokan 11.00 på morgonen. Vi snackade och rökte några cigg innan vi begav hos hem till Mimmi. Där slängde vi in Maria i duschen medan vi plockade fram klänningen jag och Mimmi sytt som hon skulle ha på sig :)

 

När Maria duschat klart och bytt om fick hon i uppdrag att rita en tavla på henne och Jan.

 

 

När tavlan var klar var det dags att bege sig ut på stan. Med ett gäng tomma ölburkar som släptåg var det nog ingen som missade oss när vi gick förbi ;P

 

 

Första stoppen blev på en restaurang där vi åt jätte god lunch och Maria sedan fick en påse med uppdrag...

 

 

 

Sen var det bara att bege sig ut på stan och fullfölja uppdragen...

 

 

För att förenkla godisförsäljningen sa hon att tjejerna (=jag och Mimmi) skulle dansa om de köpte..

 

 

Efter ett par timmar på stan, som bjöd på träningsverk i kinderna av allt skratt, var det dags att bege sig hemmåt igen och göra sig iordning inför kvällen då två nya tjejer kom och vi dukade fram tacos och skålade med rosa skumpa :)

 

 

Vid bordet låg ett litet häfte där Jan ställt några frågor om sig själv till Maria samt berättade lite om sig själv för oss som inte känner han så väl. Och så ahde Mimmi skrivit ett jätte fint meddelande till Maria, istället för att hålla tal.

 

Plötsligt ringer det på dörren och en hemlig gäst kommer in... Maria får en gåva, men vem är gästen...

 

Vi får de kommande två timmarna känna och klämma på en mängd olika saker.. Den hemliga gästen är en person som ska hålla i ett sexparty för oss :) (Det visste ju såklart alla utom Maria)

 

 

Det blev mycket fniss och skratt, men den absolut roligaste saken som väckte mest uppmärksamhet var den här lille killen...

 

 

 

Sen kollade vi på foton och såg bröllopsfilmen på den riktiga händelsen. Då Maria och Jan faktiskt gifte sig. Den 25 juni 2011 i Las Vegas!

 

Strax innan det var dags att dra ut avslöjade vi att tavlan Maria målade innan idag inte alls var någon tavla...

 

 

Sen tog vi limosine-taxi ner till ett ute ställe som hette greyes där ett drinkbord med lite smått och gott väntade.

 

 

 

Ni förstår vilken sjukt kul dag och kväll vi hade va?? :)

Nu ska jag ut och gå en rundis med Steffis, sen får jag väl återgå till pluggandet ett tag...

Egentligen skulle jag kunna berätta en rolig sak jag fick veta idag...men jag tror jag spar på den :)

 


Kommentarer
Postat av: emma

ni verkar ha haft det toppen!:)

2011-09-26 @ 17:29:08
URL: http://ems86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0