Skolutflykt.

Imorgon ska vi åka på exkursion med skolan. Vi ska till Öland och kolla på massa växtarter,  jag hoppas att det kommer innebära att artduggan på måndag kommer gå lätt som en plätt. Dock är nog de förhoppningarna lite väl stora men, men. Lite komemr man väl lära sig iaf :) Vi ska iaf ha med oss matsäck och sånt och det tycker jag är himla trevligt. En riktig skolutflykt liksom :)

På kvällen åker jag och Alex till Karlshamn. Där blir det familje-häng och familje-mys. T.ex. grattulera min storebror som fyller år idag, GRATTIS, och hem till kusinerna och äta dundergod mat.

 

Alex är i Jönköping inatt så det blir att sova ensam. Hoppas jag inte drömmer några mardrömmar bara, det gjorde jag inatt. Skitläskigt och jag var jätte rädd! Men ikväll har jag inte varit själv iaf, Robert har varit här och vi har ätit ost och kex och sett Robinson (och så har jag pluggat lite, med betoning på lite, och han pillat med sin mobil.

 

Snart säng-dax, Natti, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0