Surfa in på denna sidan...

Jag har hittat en internetsida som är livsfarlig för mig. Den heter bangershead.se och där kan man köpa hårvårdsprodukter av kvalitet till mer än väl överkomliga priser. Förra veckan köpte jag t.ex. en plattång (GAMA, som frisörerna använder) och ett schampo och balsam från Redken för 800 spänn sammanlagt, normalt brukar man inte ens få plattången för det priset. Idag köpte jag tre produkter för 99 spänn/styck, samtliga skulle kosta från 250-350 kr styck! Helt underbart. De har hudvårdsprodukter också men det har jag hittils inte köpt någon..

 

Känns om om jag inte träffat Alex på evigheter. Han är två nätter i Jönköping denna veckan, i söndags var jag ju som sagt mega bakis, i lördags var jag i Växjö, torsdag jobbade jag natt och måndag förra veckan var Alex i Jönköping. Mycket tid ifrån varandra alltså. Men imorgon kommer han hem igen, weei :) Då ska vi bugga loss! Fattar ni hur kul det är eller? Alla borde börja bugga :)

 

Tentan idag gick jätte bra, känns så himla skönt att det är över! Imorgon börjar matten, det är väl den kurs under min utbildning som jag ser minst fram emot. Matte är ju inte min starka sida..

 

Snart börjar veckans avsnitt av 90210, som jag har längtat!!!! Imorgon blire frukost buffé. mumsfilibaba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0