jag lever..

...men det kändes inte som det i helgen.åkte å en helvetes magsjuka så kunde verken var med å visa huset för mamma som kom å hälsa på eller gå ut å träffa vänner.liggandes ert par meter från toan var det häftigaste äventyret jag vågade mig på att göra. Men nu mått jag bra igen:-) har teknik tenta på lördag, missade den när jag var i mexiko så man har ju helt glömt vad tekniken handlade om.alex har försökt förklara lite för mig här ikväll...men trots allt detta pluggande så hoppas jag att jag ska kunna ta mig lite tid för att blogga om mexiko redan. Resan var helt fantastisk och jag kan bara säga att mexiko är ett underbart land! Maten är super god å till riktigt bra priser, msn behöver alltså inte bli ruinerad gör att äts dig mätt. Folket är jätte trevliga, hjälpsamma och intresserade. Stränderna är ibland de vackraste i världen, bor man i playa del carmen har man dessutom nära till alla kringliggande stränder å öar med. Vädret är varmt men fäktande och behagligt, likaså havet. Jaa som sagt har jag bara positivt att komma med. Förutom jetlag och flygresan då....:-) Skriver från mobilen så ursäkta alla stavfel. Nu ska jag ner å kolla lite tv.ha det bra:-)

Kommentarer
Postat av: kerstin

skönt att du är pigg nu då kram

2012-02-06 @ 18:48:05
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0