Dan före dan före doppare dan..

Inte imorgon men i övermorgon, då smäller det! Klockan 11.00 skrivs papprena, sedan är huset VÅRT!!! (Eller egentligen till största delen bankens men den lilla detaljen hoppar vi över :P)

Här hemma ser ut som andra världskriget, bombnedslag, en jävla röra (kalla det vad du vill) och det ska bli så himla skönt att få nycklarna så man kan börja köra iväg kartonger. Så man kan få plats med nya... Har packat och packat men det är endå lika mycket kvar...Märkligt fenomen det där.

Idag har jag varit duktig och fixat iordning med alla papper, satt in dom i pärm under olika flikar och sånt där kul ni vet. Jag är gräsänka (som vanligt), den här gången är Alex i Linköping och jobbar. Tur  att jag har mitt kära 90210 och Bigbrother att kolla på ikväll :)

 

Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0