Före och efter.

Jag kom på att jag helt glömt att visa hur badrummet blev när det blev klart. Här kommer en bild :)
 
 
Såhär såg det ut innan (dock är dettta en mäklarbild så kameran är ju bra mycket bättre än min och ljuset med..)
 
 
Idag packar jag för fullt, vi ska nämligen åka på en minisemester till Skotland. Det ska bli så himla kul att äntligen få komma iväg (jag som tjatat hela vintern om att jag vill åka någonstans). Det är Alex käre far som bjudit med hela famlijen till Skotland för att fira sin 50-årsdag. Han fyller år den 24 april, samma dag som min egen pappa hade fyllt 52 år om han hade levt. 
 
Jag har även kollat på åtskilliga avsnitt av den gamla serien "skilda världar". Haha herregud! Det är pinsamt hur dåligt skådespeleri det är och hur ogenomtänkt mycket är. Det är nästan jobbigt ibland att se på för man skäms nästan åt dem. Och kläderna! Tänk att man faktiskt tyckte det var snyggt!? Det roliga är att jag minns hur man då (när man var 10-12 år) tyckte att kläderna mamma och den generationen haft på sig när de var unga var så otroligt fult och hur de vuxna då sa att man skulle tycka likadant om kläderna man själv hade på sig om 15-20 år. Så sant, så sant.
 
Nej nu ska jag återgå till att fixa lite inför resan. Ha det bra!
/Jeanette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0