Påsken

Nu är påskhelgen över och den har varit jätte härlig. I fredags var vi hos Alex farmor och farfar och åt påskbord. Det var super gott och vi åt så vi knappt kunde röra oss sen.
På påskafton vaknade jag av ett kryptiskt sms, skickat från Alex under natten och jag undrade om han hade råkat messa i sömnen. Det hade han inte och snart fattade jag var det var..Det var en skattkarta!! Jag lyckades tillslut luska ut vart skatten fanns gömd och sprang ut i garaget och hittade ett PÅSKÄGG! :)
Efter frukost hämta vi upp Robert och körde till Karlshamn. Där firade vi mamma och Neo som båda fyllde år i torsdags och vi fick äntligen träffa nykomlingen i familjen Raaegaard, min brorsdotter Novalie. Hon föddes 16 mars och var såå liten och söt. Både jag och Alex fick hålla henne. Men inte stillade det vår bebislängtan inte, nej den bara ökade ännu mer såklart :)
På Neos kalas på söndan fick Robert som är tredje yngst sitta vid barnbordet. Nästa år fyller han 25, då kanske även han får sitta med de vuxna :P
 
 
Igår var vi ute i Nytorpet och grillade krov och lekte i skogen med Neo och Hugo. Det var uppskattat även av Steffen, han var så trött att han inte sa ett knyst i bilen påväg tillbaka. Han som annars skriker som en stucken gris så fort bilen börjar rulla.
 
 
På kvällen var vi även på kalas hos min kusin Mikaela som fyllde 17. Där fick vi ännu mer god mat :) Sen körde vi hem till Kalmar igen. Påsken är nu över men jag har påsklov en heeel vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0