En ny syn på livet.

Snacka om att man har fått en helt ny syn på livet och nöjen sen man fick barn. I helgen skulle vi egentligen ha åkt på semester med Alex jobb till Köpenhamn. Men, på grund av stormen "Sven" blev den inställd eftersom det inte gick några tåg. Precis när vi skulle köra ringer Alex chef och meddelar att resan blivit inställd. Självklart blev jag besviken men faktsikt mest lättad. Jag har varit väldigt nervös inför denna resa. Nervös över att lämna bort Devin, över att vara ifrån honom så länge och även nervös över amningen, att den skulle förstöras. Dessutom resulterade det hela i att vi kunde följa med på julbordet på Stufvenäs i söndags istället för imorgon när vi egentligen tänkt åka dit. I morgon är det tisdag, vilket innebär babycafe och denna veckan skulle det vara lucce-firande där och det hade jag ju missat i så fall. Nu kan jag gå på det! :)
Som sagt, snacka om att ens världsbild ändrats när man helt plötsligt blir glad över att en resa till Köpenhamn blir inställd så man kan gå på lucce-firande på babycafe istället :P
 
 

Kommentarer
Postat av: renee

Och mormor behövde inte bli besviken för hon fick ju träffa er ändå :-)

2013-12-10 @ 08:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0