Tack!

Tack för alla värmande kommentarer här och på facebook igår. Det är så kul att äntligen ha fått berätta. Självklart hade vi redan berättat för de närmaste, hur skulle man kunna låta blir? Det är inte lätt att hålla tyst om en sån här sak :) På måndag när jag är tillbaka på jobb igen måste jag berätta för rektorn hur det ligger till så de inte räknar med mig i höst. Jag har känt mig lite stressad över att inte ha berättat där och nästan haft lite dåligt samvete, men jag ville ju göra ultraljudet först så att vi kunde vara säkra på att det var något levande där inne. Och det var det ju :) Jag tittar nog på bilden från ultraljudet minst 100 gånger varje dag :)
 
Nu ska jag ut och gå en runda med Steffen i det hemska snöovädret sen sätta mig och jobba lite. Måste bedömma geografiarbetena eleverna gjort och planera resten av terminen. Ska ta en rejäl titt på alla målen, men jag tror faktiskt att jag kommit på något riktigt bra nu :) Senare idag eller imorgon ska jag beskriva hur mitt liv som gravid varit de första veckorna.
 
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0