Baby owner's manual

Här om dagen fick Alex en present på posten av sin kompis i Norge. Det var en bok, "Baby owner's manual" hette  den. På presenten stog det också, "har hört att de levereras utan instruktionsbok så det fixar jag". Så roligt! Och gulligt. Boken är full av tips på hur man tar hand om sin bebis, fast den är skriven ur en datornörds synvinkel. Passar ju Alex perfekt! Här om kvällen var han som uppslukad av boken och heeelt fascinerad av alla nya kunskaper han nu fått om hur han ska ta hand om sitt barn :) Jag gillar att han är så engagerad! :)
 
Nu är det bara datorn som ska sättas på plats samt en massa småsaker som krokar, toarulleshållare och sånt sen är badrummet klart! Så jäkla snyggt blir det :)
 
I helgen ska vi till Karlshamn. Alex ska på lan med Robert och hans kompisar och jag ska umgås med min mor, andra bror och syskonbarn. Trevlig helg alla och hoppas solen vill fortsätta att hålla sig framme! Det är sjukt vad lite sol kan göra för kropp, själ och humör.

Kommentarer
Postat av: Alex

Ska datorn in i badrummet? Så att du ska kunna facebooka på toan eller? :)

2013-03-08 @ 11:07:20
Postat av: Ellen

Hm blev oxå lite fundersam kring datorn i badrummet..

2013-03-08 @ 11:12:14
Postat av: jeanette

hahahaha jag döör, hur kunde jag skriva så??? BADKARET menar jag förståss inget annat!

2013-03-08 @ 12:04:20
Postat av: renee

Tog ett tag innan jag förstod att du menade badkaret.Jag brukar ju få lite konstiga sms bl.a. Kram :-)

2013-03-08 @ 13:51:57
Postat av: Freddy

Klart man ska ha PC på dass. =)

2013-03-13 @ 21:16:00
URL: http://foris.no
Postat av: kerstin

åå du måste hälsa familjen kram

2013-03-14 @ 07:54:10
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0