Det går framåt..

Solen skiner och det går framåt med badrummt. Igår handlade vi alla möbler och idag pusslar Alex för fullt med att få ihop alla rören. Han säger att det är som att bygga med lego fast med rör... :P Men jag är imponerad över honom, att han över huvudtaget vågar försöka, själv fattar jag ingenting... Men han är duktig, det ser ut som om han kommer lösa det riktigt bra :)
Själv är jag inte jätte delaktig i badrumsrenoveringen längre, finns inte jätte mycket jag kan göra. Men jag räcker honom en hand när det behövs och tala om vart jag tycker saker och ting ska vara. 
Istället för att renovera badrum skickade Alex iväg med för att utföra veckohanlingen. Jag vet inte riktigt hur han tänkte när han skickade iväg sin gravida tjej att handla... Jag kunde inte alls motstå alla godsaker och köpte med mig både chokladbollar, kanelbullar, glass och nougatsås hem. Till lunch/fika lagade jag ostscones som vi nu precis har ätit, sååå himla gott! Jag är glad att min aptit är tillbaka, men får väl snart börja passa mig så jag inte ökar för mycket i vikt. Men så mycket äter jag inte än iaf :)
 
Längtan till augusti är enorm och på Ikea igår kunde jag inte motstå att handla någon form av bebisgrej. Alex gick helt utan övertalning med på att köpa en grej så jag tror han längtar rätt mycket med :) Det blev en jätte gullig handduk med luva.
 

Kommentarer
Postat av: kerstin

mys på er det behövs ätas godis kram lycka till med badrummet

2013-03-03 @ 15:15:23
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0