Gravidförsäkrings djungeln.

Det är inte jätte roligt att skriva idag eftersom jag bara kan skriva med en hand... Jag har nämligen helt sjukt ont i handleden. Har haft det ett tag men det har bara eskalerat. Nu har jag en hemsk smärta precis hela tiden! Även när jag inte rör handen det minsta och tvingas jag röra den (inte helt lätt att göra allt med bara en hand!) kommer nästan tårarna. Jag undrar vad tusan det kan vara?!??
 
Ville skriva ett inlägg för jag sitter nämligen och kollar på gravidförsäkringar men jag är helt lost i det ämnet. Någon som kan hjälpa mig? Hur mycket skydd bör man ha? Ska jag teckna en gratis bas-försäkring eller är en mer utökad variant att rekomendera?

Kommentarer
Postat av: Elina

Vet!! Vi tecknade någon för under tusenlappen som gällde under graviditeten, förlossningen och tills man tecknar barnförsäkring. Ett tips är att teckna gravidgörsäkringen där ni vill ha barnförsäkringen eftersom det är smidigt och kan innebära vissa förmåner. Skulle t.ex något hända brukar inget annat försäkringsbolag vilja teckna en vanlig barnförsäkring utan massa extra skydd... Jag rekommenderar trygg hansa starkt men kan ge dig adressen till en oberoende sida där man kan jämföra? Lycka till!

Kram Elina

2013-03-13 @ 22:41:20
Postat av: kerstin

kan du inte maila med Sandra om det Kram krya på dig
Snart är du Faster igen hörde jag

2013-03-14 @ 07:53:11
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0