Se så fint det blev :)

Nu är badrummet klart! Eller klart och klart, det är helt tomt på möbler, men hantverkarna har iaf varit här och fixat golvbrunnen och satt dit både vägg och golv. Så här blev det:
 
 
Jag är supernöjd! Helgens planer är därmed spikade. Imorgon åker vi till Ikea och köper badrumsskåp och till Bauhaus och hämtar vårt redan köpta badkar och köper en toalett.
Ikväll ska jag på personalfest. Vi ska hem till en av kollegerna och grilla och bada tunna och bada bastu. Det ska bli jätte trevligt! Imorgon kväll ska vi ut och äta med Alex kusiner och deras flickvänner och på söndag ska vi på födelsedagskalas.
 
Solen skiner ute och det är såå underbart!!!! Nästan alla gravid symptom är som bortblåsta och jag mår nästan som innan jag blev gravid. Fast lite bättre eftersom jag nu har en bebis i magen och det hade jag ju inte innan :) 
Nu ska jag städa lite, inte klokt vad dammigt och skitigt det blir av att renovera. Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0