Lanzarote

Har inte fört över bilderna från resan till datorn ännu så det här blir ett skriftligt inlägg om hur resan var så kör vi ett "Lanzarote-i-bilder" sen. 
 
Resan får 4/5 toasters som Alex hade sagt :P Trots att vädret inte var på topp hela tiden (det hade vi inte väntat oss heller) så hade vi det kanon! Det är så skönt att bara få komma bort från vardagen lite. Vi hade kvalitetstid nästan hela tiden :)
 
Dagarna började med frukostbuffe där de till och med hade glutenfritt bröd till mig! Högsta poäng på den!
Efter frukost bestämde vädret vad vi skulle göra, det var ofta lite molnigt på förmiddagen så då spelade vi spel eller gick promenad och såg oss omkring. Lunch gjorde vi oftast på rummet, kom på en skitgod pasta som vi gjorde flera dagar. Vi kallar den Lanzarote-pasta :P Ett par timmar varje dag låg vi vid poolen och läste och solade och Devin sov i sin vagn. Det blev en del besök på någon bar på strandpromenaden i eftermiddags solen och på kvällen åt vi restaurang. Vi åt väldigt mycket och jag som var så glad att jag lyckats gå ner så mycket i vikt la på mig 2,5 KILO!! :( Men det får det vara värt :P
 
Devin skötte sig verkligen exemplariskt hela semestern, han gillade nog det lite varmare klimatet. Han var glad och nöjd nästan jämt och flirtade och charmade allt och alla. Det fanns nästan inte någon som gick förbi honom utan att le och prata med honom. Ett riktigt litet charmtroll är han ;)
Både flyg och tågresan gick också jätte bra. Han sov nästan hela tiden och när han var vaken fortsatte han charma medresenärer. Måste medge att man blir en aning mallig och stolt som mamma hehe.
 
Nu bara längtar jag till våren! Eller till en ny resa, för man har ju inte blivit avskräckt från att resa med småbarn iallafall.
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: renee

Povel o Nadja tar alltid mormor med sig på sina resor med barnen Det tycker jag ni också ska göra :-)

2014-01-29 @ 09:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0