Man måste ju få berätta om överaskningar man får....

Med risk att låta som en fjantig skrytmåns tänker jag härmed berätta EN av alla anledningar till att Roger är så underbar.
Nu när jag kom hem från jobb och Roger som sagt åkt iväg för att jobba hade han lämnat en liten överaskning till mig. 500 kr och ett brev där han skrivit att jag skulle ta denna slanten och växla till turkländska pengar och köpa något riktigt fint från honom till mig, en upplevelse, en fylla, kläder, smycken eller vad jag vill! :) Dessutom skrev han att han hoppades att vi skulle få jätte kul på resan och att jag skulle passa på att vara ute och dansa hela nätterna nu när inte han var med och skulle vilja gå hem :)Men jag skulle inte glömma att vara rädd om mig. Dessutom fick jag en liten godispåse, men det behövde jag inte vänta med att äta till resan :P
I love my man!
Men han hade tur, efter denna överaskning kunde jag ju inte skälla på honom för att han glömt stänga skafferiet vari Steffens all godis ligger på nedersta hyllan. Inte bra för hans lilla mage om han skulle sätta i sig allt det. Men detta var bara en liten parantes... hihi

Kommentarer
Postat av: malin

Åhh, lilla Roger=))) Han verkar ha koll på vad tjejer vill ha!

2010-08-17 @ 07:58:01
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: kerstin

åå vilken man du har kram k

2010-08-18 @ 19:03:58
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0