Nedräkningen har börjat...

Slutspurten på sommarjobbet nu. Jobbar varje dag nu t.o.m fredag med början i fredags. På lördag drar jag och en massa härliga människor till Turkiet. Jag börjar längtar nu, känner att det kommer bli mega mega roligt. Sola och bada hela dagarna, festa och dansa hela (eller halva iaf) nätterna. Och just det ja, får ju inte glömma att jag lovat Johan mitt-på-dagen-fylla med :) Finns ju inget roligare än att dricka på dagen. Man känner sig så där busig och det slår på ett annat sett i solen, räcker ju med ett glas så känner man hur det snurrar vid ögonen. Någon som förstår vad jag pratar om?
Och så skrev jag "börjar längta nu", med det menar jag att man har ju inte velat längta innan eftersom man vetat att när det är dags att resa betyder det att sommaren nästan är slut. Men nu är det nära och det är ju faktiskt ett faktum att sommaren nästan är slut och därför är det tillåtet att börja längta. Det enda tråkiga är att inte Roger kunde följa med. Hade varit kul om han hade varit med också. Gänget (ja vi är faktiskt nio stycken) jag ska åka med har aldrig träffat Roger. De börjar tvivla på att han ens existerar, de tror typ att han är min drömpojkvän med betoning på "dröm". Men han finns faktiskt på riktigt och är precis så underbar som jag säger ;)

Ha en trevlig söndag. Själv jobbar jag, men har rätt trevligt ändå :)

Kommentarer
Postat av: kerstin

kul kul hoppas du får en bra resa kram

2010-08-15 @ 17:50:46
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0