PANIK PANIK PANIK PANIK PANIK

Här gick jag och packade inför Turkiet resan i godan ro när jag plötsligt kom på att passet kan vara bra att lägga fram. Jag gick till den svarta lådan där passet legat de senaste 5 åren, öppnade, tror ni det var där? NEJ! DET VAR INTE DÄR!! Jag är inte personen som tar en sån här incident lugnt och sansat. Jag fullkompligt exploderade, hjärtat bankade, tårarna sprutade och paniken växte och växte och tillslut visste jag inte var jag skulle ta vägen. "Om tre dagar åker jag till Turkiet och mitt pass är borta" Inte hjälpte det att jag frågade Roger och han svarade att han verkligen hade för sig att han lagt det i lådan. I lådan var dem ju inte, vilket betydde att Roger antagligen lagt dem någon annanstans men visste inte vart. För att ta det i klarspråk, Roger är förvirrad och glömsk och det betyder att de kunde vara PRECIS VAR SOM HELLST! Jag ringde mamma, hon förstog min panik. Min mamma styr upp allt, utan att det ens meningen ibland. Hon körde från Mörrum till Karlshamn och hittade passet i resväskan jag haft i Dublin!
Passet är återfunnet, nu skulle man ju kunna tro att jag kan andas ut.. Men inte då.. passet är I Karlshamn, jag i Kalmar. Jag behöver mitt pass. Det kommer lösa sig, men inte helt smärtfritt antagligen...


Kommentarer
Postat av: kerstin

åå Jeanette kram det kommer att gå bra

2010-08-18 @ 22:28:00
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0