Politikern är en luring.

Nu när saker och ting börjat lugna ner sig igen kasnke man kan offra lite mer tid på blogg inlägg igen. Så förbered er på massa oviktigt pladder. Min största fråga just nu är vilket jäkla parti man ska rösta på. Det är ju val snart ffs. Har jag inte haft en tanke på. Det känns som om alla säger en massa bra saker nu men så blir inget som de sagt sen när valet väl är över. Det får mig att tänka på en liten melodi av Stefan Demert. Såhär går den, uhumm. "Politiken är en luring, ja en riktig luring. Politiken är en luring och det är vi allihop. Guld och gröna skogar ska vi får när han får makt, när valet sen är över har han glömt vad han har sagt. Politiken är en luring, ja en riktig luring. Politiken är en luring och det är vi allihop".

Idag fyller lilla Steffen 1,5 år. Hipp hipp hurra! Dessutom är det fredagen den 13e och han föddes på fredagen den 13 förra året. Fast i februari då alltså, ifall ni inte kunde räkna ut det själva.

Ta de lugnt nu alla som tänker tillbringa denna fredagkväll i alkoholens dimma. Själv jobbar jag heeela denna helgen.
Ciao

Kommentarer
Postat av: kerstin

det är en lugn helg kram kul att du bloggar igen

2010-08-13 @ 23:38:40
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0