Så kan det vara att bo i en hyresrätt....

Jag är tillbaka efter en helts underbat fantastisk, rolig resa till Turkiet. Jag kommer blogga mer om det men ikväll orkar jag inte. Det är inget jag kan slänga ner ett par rader om på ett par minuter. Tid och omsorg krävs!
Vi börjar äntligen få lite ordning i lägenheten som vi bott i i en månad gasnka så exakt. Roger borrade precis i en sista liten grej och då kom grannarna i samlad trupp och skällde på oss att det ska vara tyst klockan 22.00 och klockan var 22.05.. Vi bad om ursäkt och sa att vi var klara nu och stängde dörren medan den ena fortfarande gormade. I cant wait until tomorrow morningn when we can start again.....mohaha

Roger är ivrig som ett litet barn dagen innan julafton eftersom han beställt ny dator och mobil som ska komma vilken dag som helst. Han tyckte jag påminde om min farfar när jag oroligt frågade hur jag skulle kunna lära mig förstå mig på en ny datorn. Sen skrattade han när jag frågade vilken storlek det var på hårddisken och då menade i MÅTTEN inte kapacieten.. Och så tyckte jag det var tur att det inte var trådlös mus eller tangentbord eftersom det då finns risk att tappa bort dem...

Time to sleep. I morgon väntar en Landet för länge sedan-kväll. Weiii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0