Tele2 ??

Nu, om några minuter kommer äntligen Roger hem!! Vi har knappt setts i sommar känns det som, inte de senaste veckorna iaf. Och vi kommer knappt ses de veckor som följer heller. Men snart börjar skolan, allvaret och vardagen igen. Och då får jag och Steffen har våran husse/kille hemma igen :)

Mina ben är asäckliga. De har blivit sönderbitna av äckliga djur igen. Antagligen mygg.  Mygg biter inte normalt på mig utan de ÄLSKAR mig. Mina smalben är mer eller mindre täckta med stora bett och det kliar! Särskilt när jag går, då börja alla klia på en och samma gång.

Igår kväll hände en creepy sak. Det kom två killar från tele2 och ringde på. De babblade nåt om att hastigheterna skulle ändras som jag inte förstog och de babblade på jätte fort och helt plötsligt sa den ene,
"så kan jag komma in då" och började gå in.
"ehh va nej varför ska du det?", svarade jag.
"Så vi du kan skriva på avtalet"
"Nej jag vet ju inte vad du pratar om".
"Du fick ett brev för !,5 månade sen", sa han då och försökte gå in igen.
"Men ni får komma tillbaka en annan dag" jag vågar väl inte släppa in två killar sent en torsdaskväll när jag är själv hemma heller.
"Nej det har vi inte tid med, vi ringer istället", sa han då och gick äntligen så jag kunde stänga och låsa dörren.
Är detta normalt eller försökte dem råna mig???

Nu ska jag springa ner och möta roger en bit på vägen.

P.S Snart kommer bilder från bröloppet i lördags. D.S


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är ingen igelkott som har bitit sönder dina ben då? Han kanske trodde det va en husvägg ;9 Tihii

2010-08-13 @ 17:18:31
Postat av: jeanette

Haha, man vet ju faktiskt inte, de har ju en del oväntade förmågor (som att klättra) så kasnke kan de göra myggbett också ;) hehe

2010-08-13 @ 17:49:25
Postat av: Tele2

Hej Jeanette,



Vi på Tele2 får verkligen be om ursäkt om våra försäljare kändes obehagliga på något sätt. Det är viktigt för oss att ha säljare som är seriösa och professionella så om du har några uppgifter om dessa personer får du gärna mejla mig dessa på [email protected].



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-08-16 @ 18:35:10
Postat av: karina

Men va? hur kan dem kommentera hær? hur vet dem att du har en blogg? eller va? ååh jag fattar inget hahah

2010-08-17 @ 10:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0