100219

Jag har absolut ingenting att skriva om ikväll. Det har liksom inte varit en särskilt händelserik dag och jag har inte riktigt tid att göra något kul inlägg om något jag tycker om eller lägga upp "times-to-remember" bilder, som man annars kan göra om man inte har något viktigt att skriva om.
Dagen har varit enkel, jobbade 1,5 timme i morse, hem och såg klart "Dum dummare" som vi började se igår kväll men jag somnade (den var okej men lite fjantig för min smak) sen har jag läst i "Böcker inom oss". Den verkar intressant. Är nog bra att ha läst den innan boksamtalet vi ska ha på våra VFU platser kan jag tänka mig.
Nu har jag precis packat väskan och ska snart bege mig till Oskarshamn och ta färjan över till Gotland. Roger kommer därifrån så vi ska hälsa på hans familj lite. Blir en lugn och mysig helg kan jag tänka mig.

Förresten så har jag och Roger varit förlovade i två månader idag :)


 
Trevlig helg allesammans!!

Kommentarer
Postat av: kerstin

fina ringar ni har;)

kör försiktigt det ska ju bli dåligt väder

trevlig helg!

kram

2010-02-19 @ 19:04:45
Postat av: karina

åhhh jag vill oxå!!! ;)

2010-02-20 @ 17:37:44
Postat av: malin

Är den bilden tagen på gran canaria?? Gud så KALLT det ser ut isf!!

2010-02-20 @ 19:08:55
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: malin

eller jag tar tillbaka frågan, jag VET ju att den är tagen där! Står ju datum, och ni kom ju inte hem därifrån förrän den 23e=) Bra koll jag har va?!

2010-02-20 @ 19:10:55
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: jeanette

Tack Kerstin :) vi kom fram utan problem, hoppas bara vi kommer hem på måndag med, har hört att det skulle komma ett till oväder..

Karina vad vill du oxå, förlova dig eller till gotland, läsa "böcker inom oss" eller se dum dummare? :) hehe

Malin, ja det va det, men du tog ju tillbaka den så du är ursäktad. Och det VAR kallt just där, vi var på en resa genom Gran Canarias fyra olika klimatzoner och detta var en av de kallare. Inte soligt som i söder där vi var.

2010-02-20 @ 21:45:54
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/
Postat av: Elina

Visst är det härligt att vara förlovad?? =)

2010-02-22 @ 08:41:51
URL: http://elinahamberg.blogg.se/
Postat av: karina

jag vill läsa böcker inom oss! haha

neeej jag vill oxå ha en ring o åka till gotland och se dum dummare.. så allt förutom läsa ;)

2010-02-24 @ 14:57:18
Postat av: renee

GRATTIS

2010-02-24 @ 18:32:14
Postat av: Jeanette

Karina, du kna få låna den! Bra va :) Du kan få låna all min kurs littertur som jag redan läst.. Ringen får du prata med Danne om å filmen med, för jag vill inte se den igen. Gotland uppskattar du nog bättre på sommaren så håll ut :)

2010-02-25 @ 18:01:52
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0