20 års fest.

Var som sagt på 20 års fest igår. Det var Malin, Roberts tjej som fyllde år (egentligen fyller hon nte förrän imorgon). Festen hade hon på sjösjukan. Det var kul, de hade lite lekar och så, alltid uppskattat. Fast jag gillar inte förnedrings lekar. Bra lekar är såna där man inte tvingas göra bort sig på olika vis inför alla andra. Leken gick ut på att tre frivilliga fick ställa upp i varje gren så skulle man gissa vem som klarade det bäst. Alltså fick de som ville göra bort sig eller bjuda på sig själv göra det, och de som inte ville slapp. Robert ställde upp i grenen vem som kunde halsa en öl fortast, han vann inte, men det var på håret! De störde honom mycket hehe.



Lite andra bilder från festen..





Malin och Robert.



Det bjöds på tårta med, den var jätte god och glutenfri! :)

Nu ligger Roger utslagen på soffan, jag sitter vid datorn. Väntar på att en annan del av köping och kvällens Wallander film ska börja. Den lät bra idag.
Vi såg "Sommaren med Göran" innan idag, den var asbra! Jag gillar svenska komedier. Vill absolut se "Farsan". Den tror jag kan vara en höjdare.

Trevlig kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0