Alla hjärtans dag

Idag hänger en baksmälla över oss.. På alla hjärtans dag och allt :) När jag gick ut med Steffen i morse gömde Roger lite förnuligt mina presenter under täcket för han trodde jag skulle lägga mig igen när jag kom tillbaka. Han sa flera gånger "ska du inte lägga dig" men jag kom aldrig. Så tillslut fick han dra bort täcket själv och visa mig presenterna. Det är inte första gången jag förstör överaskningar med mitt envisa sätt hehe.. Det här fick jag iaf.





Av mamma fick jag ett par jätte söta strumpor med hjärtan på :)
Roger fick choklad kaffe å choklad och ett kort av mig.

Jag har alltid älskat alla hjärtans dag. Jag älskar hjärtan, rött å rosa som denna dagen är full av. I skolan brukade vi göra hjärtan till varandra. Vi hade skrivit en positiv sak om alla i klassen och så klistrade vår fröken fast remsorna på hjärtanen som vi fick. Därmed fick vi ett hjärta fullt med positiva tankar från alla i klassen, det var kul att läsa.

Ta hand om varandra nu. Inte bara idag, alla dagar!

Kommentarer
Postat av: kerstin

puss på er ta hand om varandra kram kerstin

2010-02-14 @ 13:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0