Bilmattan..

Sitter här och smala kraft till att orka bege mig till Karlshamn, är så trött idag.. Har tagit mig en kopp kaffe nu får de om den hjälper. 
Nadja, Neos mamma, har skrivit kommentar till förra inlägget att busa lär jag få göra imorgon, Neo säger att vi ska leka med hans bilar hela dagen. Han är tokig i bilar den lilla ungen :)



Här leker Roger och Neo med bilmattan han fick av farmor i julklapp. (Alltså Neo fick den av sin farmor inte Roger).

Tyvärr jobbar mamma ända till 22.00 ikväll och imorgon kväll. Undra vad jag ska roa mig med på kvällarna.. I och för sig behöver jag ju läsa igen all kurslitteratur jag inte hunnit me så det är kasnke lika bra att jag inte ha något att göra...

Hej så länge :)


Kommentarer
Postat av: Roger

Mm, men man riktigt ser hur avundsjuk jag är på den där mattan. Och hur sur Neo är för att han inte får leka med den. "Lägg av Neo, jag leker med den här nu... Brum-brum-brum..." sa jag hela tiden.

2010-02-10 @ 15:48:19
Postat av: Renee

Du kan ju titta på Trollkarlen från OZ som jag absolut skulle spela in til dig. Kommer du ihåg? Ha en trevlig kväll framför TV :-)

2010-02-10 @ 17:15:22
Postat av: kerstin

Hej

Hälsa nu till Karlshamn från mig lek nu med Neo ordentligt.Hälsa familjen kram

jag kommer ihåg att Povel gillade bilar han med

ler..tack för fina komentaren tack.

ja jag sakna dig att du inte hade varit in på min blogg härligt att vi bloggar

kram kram nu hälsa Renee att hon borde skriva i en blogg/Kerstin

2010-02-10 @ 18:54:59
Postat av: Jeanette

Roger: Ja jag vet... jag skämdes lite där ett tag å tänkte, låt pojken leka med sin julklapp om han vill det... men men pojkar blir väl aldrig vuxna...

Mamma: AHH ja just det! Den hade jag glömt bort.

Kerstin: Ja visst är det kul med bloggar, jag gav mamma din, ska säga till henne att hon med börjar :)

2010-02-11 @ 20:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0