Film-tajm

Inte ett endaste litet blogg inlägg på heela helgen. Gud vad dålig jag är! Och inte kommer det här bli så värst intressant heller. Imorgon eller senare ikväll kommer ett bra inlägg om vad som hänt i helgen, jag lovar. Men först ska jag ha filmkväll med Malin och Elina, de kommer snart hit och då ska vi se "Fucking Åmål" och "Den oändliga historien". Jag hoppas iaf att Malin har med den sist nämnda för den vill jag verkligen se! Roger har flytt ut till sin kompis Sanga i Nybro. Av någon märklig anledning vill han hellre spela tv-spel än umgås med ett gäng goa tjejer och se på tjej/barn filmer. Jag fattar ingenting.. :)
 
pusshej så länge :)

Kommentarer
Postat av: kerstin

Ha ha Roger missar något!!Men du ser fram imott att du berättar om helgen bar det bra väder här har vi sol idag men hu så kallt.kram

2010-02-24 @ 09:31:53
Postat av: Elina

Han missade inte bara en superbra film utan chokladbollar också ;)

2010-02-24 @ 15:38:45
URL: http://elinahamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0