Helgen som så..

Som sagt åkte vi till Gotland över helgen och helsade på Rogers föräldrar, morföräldrar och farmor. De bor i en socken på södra Gotland som kallas Levide. Det var lugnt och mysigt, precis som jag förutspått. På Gotland var det om möjligt ännu mer snö än i Kalmar. Det är vackert men ska jag vara ärlig börjar jag tröttna nu. Jag har faktiskt aldrig, inte ens som barn, varit särskilt förtjust i snö.



På promenad i Levide.



Stötte på tre andra hundar på promenaden, och Rogers kusin och kompis.





Var säkert en meter snö på fotbollsplanen, trodde Steffen skulle drunkna..

På kvällarna åt vi god mat och spelade spel..





Memory är mitt nya favorit spel, måste ha ett eget!!!

På dagarna fikade vi...



Oh my god! Börjar jobba om fem minuter. Måste rusa! Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: renee

Det stämmer att du inte gillade snön. Första gången jag satte dig på pulkan skrek du för fulla muggar. Du var bara 6mån och det var första gången du såg snö. kram

2010-02-24 @ 18:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0