Jag har gjort det igen...

Det är inte lätt alla gånger att vara studerande, man hinner ju inte med allt roligt man vill göra också, typ blogga. Men nu skriver jag ett litet kort inlägg innan jag ska lägga mig och läsa ett kapitel ur tankens mossaik. Äntligen en kurs bok som inte är jätte svår eller halvt obegriplig. Den är skriven ur ett lite mer skönlitterärt perspektiv.
Idag har jag jobbat ett par timmar med Malin, ätit McDonalds och och nu har Maria varit här och pluggat lite, vi var inte jätte flitiga men lite fick vi gjort iaf.
Å jag lyckades göra det igen! Jag förväxlade Maria i Stockholm med Maria i klassen. Maria i Stockholm fick ett sms i förmiddags att jag var klar med boken så hon kunde komma å hämta den. Hon kom aldrig. Jag förstår inte varför hon inte ville köra 50 mil för att läsa en bok om barns skriv och läsutveckling...

Tänkte bjuda på en bild på en av mina favorit killar...


Kommentarer
Postat av: malin

Åhh så söt steffen (stefan?) är!! Han kanske borde extraknäcka som jultomte?!

2010-02-03 @ 22:04:58
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: Roger

Ja det kunde nog va nåt för honom. Han ser verkligen överlycklig ut i den där luvan :)

2010-02-03 @ 22:10:49
Postat av: kerstin

Är det eran hund?hmm Vad jag missar mycket

kram på dig bra att du pluggar Lycka till

2010-02-03 @ 22:32:39
Postat av: Elina

Sötstefan ;)

Har förresten hittad en inhängnad idag som du måste prova och släppa honom i!!

2010-02-04 @ 14:25:52
URL: http://elinahamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0