Neocube

Ikväll har jag ridit, det gick skit, bajs dåligt! Red en ny häst jag inte ridit förrut, Polyminka heter hon, jag klarade inte av henne alls. Men men man kan inte lyckas jämt, kommer har en jävla träningsverk imorgon iaf. Eftersom jag varit sjukskriven har jag ju inte ridit på tre veckor..
Studiegruppen var här och pluggade innan idag. Fast jag vet inte om jag skulle vilja kalla det för plugg. Vi pratade lite om boken som vi har dugga på imorgon sen flöt samtalsämnena iväg. Blev mest snack om Bali och hundar. Kom på att världen är himla liten. Elin i min studiegrupp hade träffat mina gamla klasskamrater på Bali.

Roger har köpt en leksak! En neocube. Numer är han helt okontaktbar och vill inte göra nånting annat än leka med sin cube. Hans ögon glittrade när han i eftermiddags kom hem med det lilla paketet från posten vari hans neocube låg.. Så här har han suttit sen dess....








Kommentarer
Postat av: kerstin

hej

ja du vad säjer man Män och deras leksaker

hoppas ni får en bra helg

ha det bra kram

Kerstin

2010-02-05 @ 14:46:44
Postat av: Renee

Det var fler som gillade Rogers nya leksak. Robert o jag slogs ju nästan om den :)

2010-02-10 @ 17:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0