Roberts Ford fiesta

Idag körde jag och Robert min brorsa till Vassmolösa för han hade hittat en röd liten Ford fiesta på blocket som han var intresserad av. Ingen av oss är särskilt bilkunniga och Robert hade nog ingen aning om vad han skulle kolla efter och det ända jag kunde komma på att fråga var "finns det någon varningstriangel" hehe. Och så uppmanade jag Robert att provköra den, annars hade han nog inte ens gjort det. Bilen föll honom i smaken och han är numera ägare till den här gulliga lilla bilen :)





Kör försiktigt!

Kommentarer
Postat av: Elina

Åhh vad söt! Den föll i min smak med =)

2010-02-28 @ 20:28:22
URL: http://elinahamberg.blogg.se/
Postat av: Roger

Jaha, och vad heter din brorsa då? Roger eller?

2010-02-28 @ 20:38:42
Postat av: renee

Hoppas den är lika bra som den ser ut. Den har ju i alla fall en varningstriangel :-)

2010-03-01 @ 17:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0