Skärpning!

Inte ett endaste litet inlägg sen i förrgår. Får försöka göra detta så innehållsrikt som möjligt som kompensation. Men blir nog inte helt lätt för trots att jag itne haft en minut över att sitta vid datorn (ja det är faktiskt sant, jag har inte ens suttit vid datorn sen i förgår) så har det inte hänt särskilt mycket. Jag har bara varit i skolan, jobbat, ätit, pluggat och sett 90210.
Idag tog jag lite bilder när jag jag och Malin jobbade, det här är alltså vad vi sysslar med på vårt arbete :)

   

Efter vi jobba klart idag hände faktiskt en spännande grej. Jag följde med Malin till systembolaget, hennes mamma är butikschef där och butiken har blivit nominerad till årets butik, det ni! Så idag skulle det spelas in en film och jag och Malin var statister. Förstår ni att detta kanske är vårt första lilla steg in i Holywood!

Nu är vi lediga från skolan i en vecka! Verkligen lediga också, vi har inget som ska vara läst till nästa tisdag eftersom det är grupp examination då och uppgiften läggs ut på moodle klockan 9 på tisdag morgon, så finns inget att plugga på. Jag ska ägna veckan åt att läsa ikapp kurslitteratur jag inte hunnit med ännu. Och så ska jag till Karlshamn och passa den här lilla söta ungen:



Det är Neo och han är min brorson. Vi ska leka och busa som bara den :)

Ikväll ha vi ätit pastagratäng, mmm... På coop innan köpte jag en påse Ahlgrens bilar som jag tänkte bjuda Roger på så vi har något gott att mumsa på sen när vi ska se "Vi hade i alla fall tur med vädret igen".
Nja..blev inte så innehållsrikt inlägg va? hehe. Men jag kanske gör ett nytt försök senare ikväll...

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Elina

Hollywood är nära för er båda nu ;)

2010-02-09 @ 20:48:22
URL: http://elinahamberg.blogg.se/
Postat av: kerstin

Kul att se Povels son på bild Han har blivit stor

Hälsa du till Renee?

2010-02-09 @ 22:32:16
Postat av: Nadja

2010-02-10 @ 12:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0