Köttbullar, toaborste och tv-kväll

Gud vad mätt jag är!! Roger och jag har ägnat de senaste två timmarna åt att rulla och steka c:a en miljon köttbullar. Det är jobbigt och tar sin lilla tid men resultatet blir toppen. Och vi har faktiskt ganska kul när vi gör det, vi står och tjafsar, sjunger och fjantar och vips så är det färdigt :) Sen väntar det bästa, en delikat måltid, bestående av köttbullar, potatis, brunsås, lingonsylt och grönsaker.





Roger vad har jag sagt om att dricka av smöret! Han lyder aldrig...

Idag har jag varit kreativ, först jobbade jag och Malin två timmar, sen gick vi en ganska lång runda med Steffen och sen åkte vi till Ikea och modehuset med Johanna, jag köpte en toaborste för 4 kr och två tegrejer(vet inte vad det heter) för 5 kr. Det ekar riktigt mycket i plånboken för tillfället.. Blev lite avundsjuk på alla fina saker Johanna köpte på Ikea och alla fina kläder Malin köpte på GinaTricot. Men nästa torsdag när det är låning, då jäklar blir det en tur till Modehuset för min del..Någon som vill joina så säg till :)

Måndagskvällar är för mig det bästa som finns, de är nästan heliga och det är i stort sett omöjligt att få mig att gå utanför dörren då, det har mina vänner fått erfara :) För Roger är måndagskvällar det värsta som finns, han får sitta vid datorn och spela alfapet hela kvällen, för tv'n rör han inte! Varför? Jo för det är "90210" och "A secret life of an american teenager" såklart!

Igår kväll var det Roger och Steffen som tog upp större delen av soffan.

 

Visst är de söta :)

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Roger

Men Per Moberg brukar faktiskt alltid ta lite i maten och sen en liten skvätt till sig själv oxå. Fast det är väl kanske mest när han använder öl och vin iofs...

2010-02-15 @ 20:09:58
Postat av: Renee

en miljon köttbullar???? Tror min lilla dam lägger till ganska mycket. Eller????

2010-02-15 @ 20:12:58
Postat av: kerstin

hmm två timmar rulla köttbullar??

kram kram

Hoppas du fick mitt svar

Kerstin

2010-02-15 @ 20:25:57
Postat av: Elina

JAG SKA MED!!!!

och jag ska köpa likadana klänningar som Malin, mohaha...

Åhh vad jag längtar nu =)

2010-02-16 @ 07:24:29
URL: http://elinahamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0