Shoppingrunda

Tentan är avklarad. Det kändes bra så jag tror att jag klarat den. Men i och för sig trodde jag ju det förra gånger. Så ska väl passa mig för att ropa hej innan jag kommit över bäcken den här gången. Spekulerar helt enkelt inte, det visar sig inom en snar framtid om jag klarat tentan eller ej.

Gårdagen ble precis så jag tänkt mig, rolig, trevlig och mycket spenderade pengar.
Tog bild på frissan före och efter.
 Före

 Efter. Synd bara att man blir så ofräsch efter en heldag på stan...
Så jätte ljus blev jag inte heller, men det hade jag inte väntat, brukar ta två gånger innan det blir riktigt blont.

Pengarna spenderades på följande...



Vit tröja (149kr) BikBok, Väska (99kr) BikBok. Svart tunika (49kr) GinaTricot. Ibland hittar även jag på rean :)



Kjol (99kr) och jeansleggins (249kr) GinaTricot



Svart klänning (199kr) Rosa tröja (249kr) H&M

Dessutom köpte jag fondation, ansiktskräm och "anti-shine" på make-up store för c:A 650kr.
Jag är nöjd.
Men detta var inte allt, i torsdags köpte jag kläder av Elina också.



Var inte hemma förrän 17.00 på eftermiddagen, då hade jag lite ångest över att inte ha pluggat ett skit till tentan, så det var vad jag ägnade hela kvällen åt, såg inte ens på tv. Inte förrän 21.30 iaf. Då var det "Solsidan", det är så jäkla roligt!
Robert kom hit och skulle sy sin overall. Han lagade mat åt oss också medan jag pluggade. En jätte god köttfärsås lagade han. Han blev nöjd över resultatet och det faktum att det var första gången han gjorde köttfärsås.



Idag har vi haft städdag här och ikväll ska det drickas rödvin igen :) Ska på fest med Malin. Hennes lillebrorsa ska ha 20 års-fest.
 Trevlig lördag allesammans!

Kommentarer
Postat av: kerstin

fin du blev ihåret kul att handla kläder,jag har handlat mat idag bara.

ja du nu snöar det i stockholm

Trevlig kväll kram hälsa R

2010-02-27 @ 18:42:01
Postat av: malin

Åhh så fina saker du köpt, och ASfin i håret dessutom=) Du måste haft riktigt bra shoppingkompisar!!!!!

2010-02-27 @ 19:06:27
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: Roger

Du är jättefin i håret och har köpt fina kläder och sånt...

2010-02-28 @ 12:40:17
Postat av: Elina

Jämställdhetstanten är på G... varför var du tvungen att skriva "Malins killkompisar"??? Hoppas förövrigt Tentan gick bra =)

Puss

2010-02-28 @ 16:10:54
URL: http://elinahamberg.blogg.se/
Postat av: Jeanette

För att de är killar :P Men för att lugna dig så du inte tror jag var diskriminerande kan jag berätta att jag säger tjejkompisar också. Hade det alltså varit två tjejer hade jag skrivit Malins tjejkompisar, bra va :)

2010-02-28 @ 19:33:26
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/
Postat av: renee

Jättefin i håret o jättefina kläder :)

2010-03-01 @ 17:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0