Tadaaaa

I över en månads tid har jag planerat att skapa en blogg, men det har aldrig varit riktigt rätt tillfälle. Antingen har jag inte haft tid eller så har jag kännt att det kanske skulle råka bli en lite negativ start på bloggen eller andra bortförklaringar jag lyckats komma på. Men så idag bestämde jag mig, strunt samma vilken dag det är, idag ska nya bloggen skapas! Sagt och gjort, här är den. Inte så glamorös dock, jag måste vara den mest oteckninska ungdomen i världen, jag vet verkligen inte hur man fixar på såna här internet sidor. "Men du förstår ju facebook", sa Johanna. Men nej jag göör ju inte det, pinsamt, jag vet. Igår pratade jag med min mamma som nyss skaffat sig en facebook sida. Hon ville att jag skulle hjälpa henne fixa en profil bild. "Men mamma, det är ju huur enkelt som hellst" svarade jag. Jag gick in på min egen sida för att lotsa mamma vidare så hon kunde få sig en profil bild. Men vet ni vad? Jag kunde inte! Jag visste inte hur man gjorde. Så nej, jag förstår mig inte ens på facebook. I vilket fall som hellst så lovade Elina (och jag tror Johanna var med på det löftet med, eller?) att hjälpa mig och Malin med våra nya bloggar :) Så förhoppnongsvis kan den här sidan se lite roligare ut snart..

Ikväll blir det jam-kväll med Roger, Elina, Danne, Johanna och Jonatan, ser fram emot det. Jag har inte varit så social på sistonde, tog bort mina halsmandlar förra månaden och det har inte varit en rolig tid sen dess. Ni lär höra mig gnälla om det så behöver inte gå in djupare på det nu.

Ha en bra kväll, det ska jag ha!

pusshej

Kommentarer
Postat av: Roger

Var det verkligen förra MÅNADEN du tog bort mandlarna? Gud, va tiden går fort när man har roligt! Lycka till med din nya blogg älskling! PUSS!

2010-01-28 @ 19:47:30
Postat av: Jeanette

MÅNDAGEN jag menar måndagen så klart!

2010-01-28 @ 19:59:40
Postat av: Elina

Åhh vad roligt det ska bli att följa din blogg =)

2010-01-28 @ 20:21:59
URL: http://elinahamberg.blogg.se/
Postat av: malin

Åhhh nu har alla vi varsin blogg=) Haha vad skoj=)

2010-01-29 @ 18:17:36
URL: http://malintunis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0