Vad vore livet utan stövlar....

Usch det blev inte mycket av det där pluggandet, har istället åkt runt med lillebror å Kakke runt halva Kalmar. Fast att det hela tog sån tid går kanske inte riktigt att skylla på de båda ynglingarna. Jag skymtade skopunkten, kom på att ett par nya stövlar hade inte suttit fel, ville gärna in på skopunkten. Å där fanns de finaste stövlar jag någonsin sett...en liten gnutta överdrivet kanske men dem var fina! Jag provade dem, gick en runda provade dem igen. Såg att de var lite smutsiga, fick besluts ångest, Robert å Kakke började bli smått otåliga, gick till kassan. "Du vet väl att du får ett par för halva priset om du köper två", sa kassörskan. "Mmm jag vet med killarna här stressar mig". De lämnade mig å gick in i en annan affär istället så jag i lugn och ro kunde kika vidare. Men jag hittade inte ett par till, tur var väl kanske det, halva priset är ju faktiskt inte samma sak som gratis.

Nu sitter jag här å väntar på Roger som hämtar Sanga å Jenny som ska komma hit å dricka lite öl å umgås med oss ikväll. Roger har köpt en flaska vin till mig (tyvärr inte umbala Malin, den var slut) men jag vet inte om jag vågar mig på att dricka. Är ju inte helt bra i halsen än, men vad kan ett glas vin göra.....
Kanske kommer Maria å hennes Daniel hit också, hoppas, det vore himla trevligt :)

Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0