Dublin





Nu är Dublin-resan över. Tiden går så fort. Vi har haft det underbart såklart :) Här kommer lite bilder som får tala om lite vad vi har roat oss med.

 "Hjälp, vad gör du här???"

 Lloden Laffey genom Dublin.

National wax museum.

 Finn ett fel.

 Nejmen titta, jag var visst med när fredsavtalet skrevs under (The good friday agreement) -98.

 Tror ni jag höll på att skita på mig när jag helt plötsligt stötte ihop med Hannibal Lecter? Tur att han var bakom galler!

 Självklart var vi tvugna att krypa genom barnens tunnel :)

 En guinnes uppe i baren på taket på "Guinnes-storehouse" var ett säkert kort med utsikt över staden.





 Roger häller upp sin alldeles egna guinnes.

 Gissa vad man använde "skorna" till höger till under medeltiden? !



Kilmanhaim fängelset.



På lördag-kvällen var vi på Arlington hotell och såg rivrdans, lyssna på ett asbra irländskt band och åt super uper mega god mat. Tre-rätters och en flarra rödvin och hela baletten till det. Arlington hotell är ett åste om man besöker Dublin, så är det bara!





 Bilden är inte tagen i Dublin utan någonstans i Sverige påväg hem igår. Någon som vågar sig på en gissning vad jag har sikte på?

Nu är det dags för sängen! Jag är helt galet trött. Har jobbat 8-21 idag å ska jobba likadant imån. Och förtillfället är det tufft på jobb...
Dessutom åker Roger och jobbar i morgon :( Snyft.

Godnatt kära vänner!

Kommentarer
Postat av: kerstin

fina bilder ser att ni har haft det bra kram grattis på namnsdagen imorgon Margareta

kram kerstin

2010-07-19 @ 22:58:48
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: renee

Ni hittar alltid på så mycket roligt ihop. Man blir nästan lite avis. Varför får inte mamma (svärmor)följa med? När du var liten skulle ju du följa med överallt. Skojar bara. Jag är så glad att ni har kul ihop och trot om du vill jag saknar Steffen och våra promenader :-)

2010-07-20 @ 17:14:38
Postat av: kerstin

h ha Renee heter väl margareta då Hälsa och gratta

ja vi var med två gånger ibild

jätte kul dag har vi haft trött nu sov gott

2010-07-21 @ 00:34:48
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: kerstin

hmm inga bilder från östersjö festivalen?

kram k

2010-07-24 @ 11:38:07
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Karina

Åh vad myyyysigt=)

Fan va snygg du va i håret!! Fint långt o lockigt :)

2010-07-31 @ 16:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0