Förlovningspresenten



Kolla vilka fina kosta boda skålar/fat jag och Roger köpte idag :) Det är vår förlovningspresent från min söta farfar. Han gav oss en peng att köpa någonting fint för men först nu kom vi på vad vi ville köpa.



Maria, sakanr du någon tändare? Kan det i så fall vara någon utav de här? Haha, förlåt i så fall... Hela festivalen var Maria galen på mig för jag inte hade någon egen tändare, idag hittade jag tre tändare i väskan och två i fickan. Är jag kleptoman?

En del påstår att Steffen inte är kelig. Men kolla bara vilken kelgris jag gosat med hela kvällen. Detta är kärlek :)



Nu ska jag lägga mig på soffan med mina favvo-killar och skratta lite till "Ullared".
Imorgon håller jag en tummen för att jobbet ska ringa så jag få jobba lite, den andra håller jag för att jag får vara ledig och spendera hela dagen i stugan och fixa och dona och SOLA :)

pusshej


Kommentarer
Postat av: Maria

Va Fan! Du...jag känner igen 3st som är inköpta i 08a området här!Jag sa ju de "du fick ju nyss en" o du bara "nej jag ha ingen tändare" Ta väl hand om dom nu ;)

2010-06-16 @ 16:42:11
Postat av: Maria

Haha men jag fick din mammas tändare me mig hem kom jag på nu, vi får byta sen :)

2010-06-16 @ 16:44:14
Postat av: renee

Å jag som skylde Robert för att ha tagit min tändare. Hur jag än försökte så erkände han inte :-( nu förstår jag varför

2010-06-16 @ 20:59:14
Postat av: Jeanette

Oj vilka problem jag ställt till med :P Men jag lovar att ta hand om tändarna :)

2010-06-17 @ 11:33:48
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0